Close Menu
Target News
    Target NewsTarget News
    • Pagina principala
    • Politica
    • Justitie
    • Social
    • Diverse
    Target News
    Home»Politica»Nicușor Dan își finanțează campania din banii bucureștenilor.
    Politica

    Nicușor Dan își finanțează campania din banii bucureștenilor.

    martie 24, 2025Niciun comentariu2 Mins Read
    Nicusor Dan isi finanteaza campania din banii bucurestenilor
    Share
    Facebook Twitter LinkedIn Pinterest Email

    Primăria Capitalei sau agenție de PR personal?

    Într-un oraș care se zbate între frigul iernii și haosul cotidian, Nicușor Dan pare să fi transformat Primăria Capitalei într-un bastion al autopromovării. Campania sa agresivă pentru Cotroceni, începută încă de la începutul anului, este alimentată de o armată de oameni și, mai ales, de sume colosale de bani publici. În loc să fie un spațiu al soluțiilor pentru cetățeni, Primăria devine un instrument de lustruire a imaginii personale.

    O armată de PR pe banii bucureștenilor

    65 de oameni, împărțiți în trei direcții, lucrează neobosit pentru a construi imaginea primarului general. Aceștia nu doar că analizează social media, dar sunt coordonați de nu mai puțin de șapte șefi. În 2023, Nicușor Dan a încercat să extindă această echipă la 74 de persoane, însă planul său a fost blocat. Totuși, resursele alocate rămân impresionante, iar rezultatele sunt vizibile mai degrabă în campania sa electorală decât în soluții pentru București.

    15.000 de euro pe lună pentru TikTok

    Într-un oraș unde problemele de infrastructură și căldură sunt omniprezente, edilul general alocă lunar 15.000 de euro pentru promovare pe TikTok. Această sumă, desprinsă parcă dintr-un scenariu absurd, este destinată influențării voturilor, în timp ce cetățenii se confruntă cu frigul și dezordinea. În mod ironic, în ciuda acestei armate de PR, primarii de sector se plâng că nu pot comunica cu Nicușor Dan.

    Bucureștiul în derivă

    În timp ce orașul se scufundă în haos, primarul general este mai preocupat de campania sa prezidențială decât de problemele reale ale Capitalei. Bucureștiul rămâne vraiște, iar cetățenii îndură frigul, în timp ce edilul este absent, dedicându-se unei lupte politice care pare să ignore complet nevoile celor care l-au ales.

    O întrebare care rămâne suspendată

    În mijlocul acestor dezvăluiri, rămâne o întrebare: cât de mult poate fi sacrificat interesul public pe altarul ambițiilor personale? Într-un oraș care are nevoie disperată de soluții, resursele sunt canalizate spre construirea unei imagini, lăsând cetățenii să se întrebe dacă mai există cineva care să le asculte cu adevărat vocea.

    Sursa: www.realitatea.net/stiri/actual/nicusor-dan-isi-face-campanie-din-banii-bucurestenilor-a-transformat-primaria-capitalei-in-agentia-sa-de-pr_67e13c77f11c4b60541cb4d3

    D Ioana

    Related Posts

    George Simion, mesaj de ziua numelui: „Să fim victorioși! Până la capăt”

    aprilie 23, 2025

    Scandal la Timișoara: zvonuri de demisie pentru primarul Dominic Fritz

    aprilie 23, 2025

    Traian Băsescu dezvăluie fraudarea alegerilor din România

    aprilie 23, 2025

    Ilinca, dezvăluiri uimitoare despre începutul relației cu George Simion.

    aprilie 22, 2025
    Add A Comment

    Comments are closed.

    Editors Picks
    Latest Posts
    • Politica
    • Justitie
    • Social
    • Politica cookies
    • Termeni și Condiții
    • Politica de Confidențialitate
    • Contact
    • Facebook

    Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.